Atpakaļ uz sarakstu Printēt 10. Nov. 2011

Pasažieri informāciju par "Rīgas satiksmes" pakalpojumiem labprāt iegūst arī sociālajos medijos

Vairāk nekā ceturtdaļa "Rīgas satiksmes" interneta lapas aptaujas respondentu atzinuši, ka plāno vai ir jau sākuši lietot sociālos medijus informācijas iegūšanai par satiksmes aktualitātēm un "Rīgas satiksmes" pakalpojumiem. 

"Rīgas satiksmes" profili sociālajos tīklos Twitter, Facebook un Draugiem tika atvērti 3.oktobrī.

7% respondentu aptaujā atzina, ka informācijas iegūšanai lieto Twitter, tikpat arī Facebook, savukārt Draugiem izvēlējušies 8% aptaujas dalībnieku. 45% respondentu atklāja, ka ikdienā izmanto vairākus sociālos medijos. Vēl aizvien lielākā daļa, 74% respondentu, ikdienā informāciju iegūst, apmeklējot "Rīgas satiksmes" interneta lapu.

Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 3600 "Rīgas satiksmes" interneta lapas apmeklētāju, un tā veikta šī gada oktobrī.

Šī aptauja tika veikta arī portālā Draugiem, un respondentu atbildes bija līdzīgas ar "Rīgas satiksmes" interneta lapā mājas lapā veikto aptauju. Lielākā daļa atzina, ka ikdienā jaunumus iegūst www.rigassatiksme.lv. Tikai nedaudz mazāk respondentu atbildēja, ka informāciju iegūst vai vēlētos saņemt tieši portālā Draugiem.

"Rīgas satiksmes" interneta lapa oktobrī apmeklēta vairāk nekā 657 000 reižu, bet informācija par satiksmes jaunumiem meklēta vairāk nekā pusotru miljonu reižu. Savukārt informācija par sabiedriskā transporta kursēšanas laikiem lapā http://saraksti.rigassatiksme.lv meklēta gandrīz piecus miljonus reižu.

"Rīgas satiksmes" interneta lapā iespējams uzzināt visu aktuālo informāciju gan par uzņēmumu, gan sabiedriskā transporta kustību Rīgas pilsētā, maršrutiem un kursēšanas laikiem, kā arī rast informāciju par biļetēm.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

20361862
Citi saziņas veidi